Sunday, August 10, 2008

Cancelled

Oh well .. the trip is cancelled for some reasons .. Hope I can have the plan back into the action again real soon with more members =(

The plan is a failure ~~~~~ AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
(ya ya ... HAHA . laugh at me .. Grrrrrrr )

我的离开
不是因为我不再爱你了
而是因为我再也不知道
该怎样去包容你
给你想要的关怀了

我知道
你对我的痛恨
永远都弥补不回

也许你知道的理由
是我最不想说的理由
但也许这就是对你最好的吧

No comments: